Értékesítés és ügyfélkezelés összehangolása: erre jó a CRM. Az érdeklődőktől kezdve a termék leszállításán át hosszú az út. A CRM egymagában képes az értékesítés, a marketing és a vevőszolgálat feladatait összehangolni. A CRM és a vállalati intranet összekapcsolható egy olyan megoldássá, amiben a többszintű jogosultságkezelésnek köszönhetően a különböző beosztású alkalmazottak különböző szempontok szerint jutnak hozzá más-más információkhoz. A CRM-fejlesztés során egyedi megoldásokat ajánlunk, hiszen mindenhol mások az értékesítési, ügyfélkapcsolatokat kezelő megoldások. Minden CRM az adott cég üzleti modelljére szabva, a vállalat igényei szerint készül el.
A vállalat egyedi igényei szerint készülnek az intranet-rendszerek.
Az intranet-rendszerek a nyilvános internetről leválasztva működnek.
Többszintű hozzáférések, egyedileg meghatározható felhasználói szintek.
Örömmel vesszük, ha személyesen megismer bennünket, még akkor is, ha üzlet nem köttetik. Nem csak irodai találkozó lehetséges, hanem nyitottak vagyunk egy belvárosi kávézásra is. De az Ön irodájában is találkozhatunk, ha az Budapesten vagy közelében van. Erre csütörtökönként van mód.
Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot!
Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot!
Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot!
Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot!
Itt felteheti a kérdéseit és üzenhet nekünk!
Irodánk: 1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 2. |
Székhely: 1126 Budapest, Királyhágó u. 5/A Adószám: 11716723-2-43 |